Whatsapp AinShaari untuk info lanjut.

Boleh juga terus ke kedai online kami di Shopee.

Jom Shopping di Shopee!

Wednesday 26 April 2017

Saya, AinShaari, Stokis Al Haddad Bangi

Foto Nur Ain Sha'ari.

Hai semua.....
Nama saya Nur Ain binti Sha'ari, atau lebih dikenali dengan nama AinShaari. Saya merupakan Stokis Mobile yang telah dilantik oleh pihak Al Haddad Marketing Sdn Bhd, yang beroperasi di Bandar Baru Bangi. Saya beroperasi di rumah di Seksyen 5. Sebagai seorang Stokis, Inshaallah, segala produk yang anda perlukan ada di stokis saya. Tujuan saya adalah untuk memudahkan semua ahli Al Haddad di sekitar untuk mendapatkan stok. 

Anda boleh kunjungi stokis saya pada bila-bila masa (waktu malam selepas waktu kerja terutamanya kepada mereka yang bekerja), mohon untuk maklumkan terlebih dahulu kepada saya. Jangan lupa untuk simpan nombor telefon saya untuk anda hubungi. 0192899202. 

Saya juga mempunyai servis penghantaran terus ke tempat anda (dengan kos penghantaran minimum). Jadi anda jimat masa untuk ke tempat saya. 

Ahli-ahli di kawasan sekitar, jangan lupa untuk hubungi saya bagi mendapatkan stok Al haddad anda. Kedatangan anda semua amatlah dialukan.

AinShaari || 019.289.9202 || Stokis Bangi
Seksyen 5/Hentian Kajang/Downtown/Shell
POS ke seluruh Malaysia
http://ainshaari86.blogspot.my/
Follow my Ig : ainshaari86

No comments:

Post a Comment